BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 3, 2011

Mengakui Kesilapan Sendiri

Pandangan aku, orang yang berani mengakui kesilapan dia, adalah orang yang benar-benar berani dan jujur.  Berani untuk menerima akibat dari kesilapannya, dan jujur kepada diri sendiri.  Kalau dengan diri sendiri pun nak menipu, dengan orang lain apatah lagi.. betul tak??

Tak mau cakap panjang.. Masing-masing dah dewasa dan berakal. Menidakkan yang benar dan mengiyakan yang salah, adalah kebatilan yang paling jelek sekali.

Amimarzsays : Lu pikir la sendiri!!!

2 comments:

Mas said...

hui makcik... hangin dihari jumaat ni... awat? panazzzz.....

amimarz said...

biasa lah, pagi2 ni ada je yang buat makcik hangin... small matter je, tp bila berdolak-dalih - dia yg silap, tp kata org lain punya silap, tu yg menyampah tu!!! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...