BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 22, 2011

Apa maksud mimpi ni ya........

Tetengah syok tido, bermimpi Mr Hubby cakap, anak kita 3 orang... aku pun jawab balik, 2 la... dia kata balik.. TIGA......... Toing! Toing! Toing!


Apakah maksudnya itu ya... Petanda Nana nak dapat adik ke.. hahahha.  Aduhai!!! Baru je hari Ahad lepas Yaya suruh Ami keluarkan baby, Nenek terus interframe, “sape nak jaga baby tu nanti, Yaya ke??... Nenek jaga yang dah besor boleh lah...” huhuhu.  Belum betul2 preggy pun dah dalam dilemma ni..haiyo yo!!!  Tapi kalau ada rezki, Ami tak kisah pun.  Memang mengharap baby boy, untuk kawan Abah main bola!!! J


Amimarzsays :  Mode penat, jaga budak kecik yang demam!!!... Lega Nana dah sihat!


2 comments:

Mas said...

jom2 join the club! angah muyi mas, pastu mas muyi angah lek hahaha...

tgk ank poji terus muyi sekali ke?

amimarz said...

mas dah muyi angah 2 kali.. ni nak kene balas la dulu..hehehe

belum muyi, kebetulan pegi sana nak jumpa mertua dia. Tak tau pun dia dah bersalin, dah terlanjur kat sana, tengok la dia skali...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...