BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 22, 2010

Ai loike.....

ikan


Emm.... cantek tak bentuk-bentuk origami ni... tak sangka ya, duit USD1 ni boleh dilipat-lipat dan dibuat pelbagai bentuk... memang kreatif la orang yang buat ni kan...

Dulu aku pernah la cuba-cuba nak buat origami ni.  Buat yang basic la, yang orang selalu buat – origami burung jinjang..tapi 10kali ajar, 10kali gak fail!!!.... sampai letih member aku nak ngajar... dia kata ni misti sebab kecik-kecik tangan tak bedong.. ngeeeeee.   Kesian aku..takde seni gubahan langsung..huhuhu

Apa-apa pun aku harap korang gembira cuci  mata tengok USD-USD yang dilipat-lipat sebegini comey....



 kelawar



 Baju


 Camera



 Ketam


Kala



 Kereta kebal



 Labah-labah




 Ikan jerung




Mangkuk tandas



Amimarzsays : Salute kat orang yang buat origami ni...

3 comments:

KBSM said...

betul la..cantik...

Queen F said...

cantik! :) sangat kreatif jugak! agak2 pakai duit singgit mesia blh buat x?

Ainul said...

sangatla kreatif...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...