BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 24, 2011

Hujan oh Hujan....


Seriusly, aku memang terkejut bila keluar dari LRT Central Market petang tadi, sebabnya tengok air di Sungai Gombak yang naik dengan tingginya.  Aku tertanya-tanya dalam hati, lebat sangat ke hujan petang tadi.  Masa hujan tadi, aku betul-betul sibuk sampaikan tak sempat nak jenguk-jenguk ke luar tingkap pun.

Sambil berjalan ke bus stop, sempat jugak aku snap beberapa keping gambar walaupun hati berdebar-debar ni... bukan apa, takut jugak lah kalau-kalau ada jalan-jalan yang dinaiki air.. nak balik ni weiiii... harap-harap jalan tak jemmed ya!!!

 Gambar dari jejantas LRT CM

Lagi sikit je air nak sampai lantai jalan


Apa-apa pun aku bersyukur, sebab hujan turun sekejap saja.  Tak dapat aku bayangkan, apa akan jadi kalau hujan ni berpanjangan sepanjang hari.  


Ada sesiapa yang terperangkap dalam jem ke petang tadi?

1 comments:

Mas Sani said...

tgk kt bite malam td... terkejut gak hujan sehari je tp leh banjir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...