BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 4, 2010

Segmen Hujung Minggu : Blog oh Blog

Memandangkan hari ni aku memang berniat nak abiskan masa dengan membelek dan membedek blog aku dan blog kawan-kawan yang lain, aku why not aku tumpang sekaki segmen BA untuk hari ni.


Let's check it out, soklan-soklan dari BA ni.... dan apa aku nak jawab... scroll down...hehehhe





























Usia anda berblog
37 hari.... (kalau baby baru lahir, masih dalam pantang ni..heheheh)

Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
Keinginan aku untuk membuat ruang sendiri, menzahirkan kreativiti aku, melahirkan apa yang terpendam dalam diri ni.  Dalam blog aku ni, aku bebas untuk meluahkan apa yang aku fikirkan (tapi of course la, yang tak melanggar batas-batas susila & undang-undang, ye tak). 

Perkara pertama yang timbul dalam kepala anda bila mendengar perkataan blog
Diari hidup aku - yang sengaja aku nak war-warkan kepada umum..hahahaha

Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog...
Semistinya la, Sunnies Mas (kazen aku) dan jugak kawan-kawan blogger semua.  Semakin kerap aku buat blogwalking, semakin banyak ilmu yang aku timba.... dan yang pastinya, semakin ramai kawan....   

Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog anda pada rakan anda yang buta IT
Aku dulu pun banyak tak tau pasal IT ni jugak, tapi buka minda & mata, korang akan nampak keindahannya... Tak caya, cuba try buat & tengok!!!

Dalam 100 patah perkataan, Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda? 
Sudah semistinya, blog aku ni mempengaruhi hidup aku (kalau tak, takkan lah aku dok terpacak dari td depan lappy aku ni kan...hahahah).  Blog aku ni adalah salah satu terapi minda, especially bila aku tengah kusut ataupun tension... bukan untuk aku melepaskan geram, tapi sekurang-kurangnya bila aku menulis, aku akan lupa apa yang aku marahkan sebelumnya... dan blog ni jugak berjaya menyelamatkan poket aku, sebabnya sebelum ini, kalau aku tension, Shopping! Shopping! Shopping adalah terapi untuk ku...muahhahaha!!!

Amimarzsays : I feel gooddddddd!!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...