BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 6, 2010

Official Advertisement!!!



Ingat lagi tak dengan entry aku yang terdahulu pasal Couple One Spray Perfumes ni?  Ingat? Kalau tak ingat klik sini untuk refresh ya.

Untuk makluman semua, Couple One Spray Perfumes ni dah beberapa bulan berada dipasaran.  Tapi, cuma baru-baru ni je keluar iklan kat surat khabar untuk mewar-warkan kewujudannya dipasaran secara rasmi.  Kita tunggu pulak launching besar-besaran untuk produk ni ya.

SUCI... BERSIH... HALAL UNTUK SOLAT.  Inilah slogan yang dibawa oleh Couple One Spray Perfumes ni.  Bukan senang untuk kita mencari produk yang halal ni, terutama yang boleh dibawa untuk bersolat.  Pemilihan produk yang tepat amatlah penting supaya apa jua ibadah yang kita ingin lakukan, tidak menjejaskan amal ibadah kita.

Kebetulan, minggu lepas aku berkesempatan untuk berjumpa sendiri dengan Abby Yus.  Aku tanyalah, bila agak-agaknya nak launch perfumes ni.  Dia kata "sekarang ni mereka dalam proses untuk mencari ejen2 pengedar.  Nanti bila launching, mereka akan jemput semua ejen2 untuk bersama-sama dalam majlis perasmian tu nanti"  Hah!! bukan senang nak dijemput ke satu-satu majlis perasmian kan...  Hanya golongan VIP & VVIP je yang selalu dapat jemputan ni.

Jadi, aku rasa, kalau ada pembaca-pembaca kat luar sana yang berminat untuk mencari peluang bagi menambahkan pendapatan, apa kata korang cuba ursha-ursha Couple One Spray Perfumes ni.  Keuntungan runcitnya memang fantastic sekali dan bau-bauannya juga...perghhhhhhhh...wangi sangat!!!  Sapa-sapa yang berminat, bolehlah tinggalkan komen dalam ruangan ni ya...


Amimarzsays  :  Wang besar! Wang besar!!! Mari-mari-mari!!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...